piątek, 26 września 2014

Muzyka



Jestem chora i zostałam w domu, dlatego mam trochę czasu, aby dodać nowy wpis :) Będzie on dotyczył muzyki. Chodziłam do szkoły muzycznej i gram trochę na gitarze. Przerwałam naukę w tej szkole, ponieważ od kiedy poszłam do liceum nie mam tyle wolnego czasu co kiedyś. Jednak bardziej chciałam tutaj napisać o artystach, których bardzo lubię niż o mnie samej. Pierwszą taką osobą jest Taylor Swift. Słucha jej od jakiś 4 lat i bardzo cenię jej twórczość. Teksty do większości piosenek są napisane przez nią samą. Wiele osób uważa, że jej utwory dotyczą jednego tematu, jednak dla mnie każda piosenka jest inna i pokazuję, że Taylor ma talent. Nie miałam okazji, aby usłyszeć jej na żywo, ale mam nadzieję że kiedyś tak się stanie. Następnym wykonawcą jest James Arthur, którego lubię już dosyć długo, ale od niedawna stał się moim idolem. Mimo że ma dopiero jedną płytę, a drugą właśnie tworzy to jego utwory są niesamowite. James jest bardzo interesującym artystą. Nie śpiewa byle tylko śpiewać, widać że wkłada w to swoje serce i robi to z uczuciem. Jestem bardzo szczęśliwa, ponieważ spotkałam go dwa razy. Raz podczas wakacji, a innym razem byłam na festiwalu we Wrocławiu, gdzie na żywo mogła usłyszeć jego głos. Niesamowite uczucie. Na tym samym festiwalu występował James Blunt, którego także bardzo cenie. Większość osób z mojego otoczenia nie kojarzy go, ponieważ nie jest on typowym idolem nastolatek. Myślę, że więcej fanów ma wśród dorosłych, którzy wiekowo są tacy jak on. Jednak pewnie wiele osób zna piosenkę you're beautiful. James'a lubię już od jakiegoś czasu i jego każda, nowa piosenka wciąż mnie zaskakuje. Świat bez muzyki nie byłby taki sam. Ludzie przez to są szczęśliwsi, bynajmniej tak mi się wydaje. A jakich Wy słuchacie wykonawców i jaki jest Wasz ulubiony gatunek? :)



6 komentarzy:

  1. Również uwielbiam Taylor, ale lubię też 1D :D
    Ps. Fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A od jakiej konkretnie sytuacji lub piosenki poczułaś, że jesteś fanką James'a? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko którego? haha jeśli chodzi o James'a Arthur'a to tak naprawdę kiedy usłyszałam go na żywo, bo na jego koncercie byłam przez przypadek, ponieważ jechałam na Blunt'a że to był festiwal to Arthur też występował :)

      Usuń
  3. oo, też lubie piosenke "you're beautiful" :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja osobiście lubię tylko pare piosenek Taylor, bo jak dla mnie to nie ma ona nic specjalnego w swoim glosie (ale to tylko moje zdanie) + ma ładną figurę, a James'a lubię :>
    Fajny post :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń