wtorek, 23 września 2014

Fotografia



WITAJCIE!

Dzisiejszy wpis będzie dotyczył mojej pasji związanej z fotografią. Tak naprawdę fotografią interesuję się od niedawna, dopiero od jakiś 3lat. W gimnazjum uczęszczałam na zajęcia artystyczne z fotografii, gdzie kształciłam moją pasję. Bardzo lubię robić zdjęcia szczególnie natury. Jest to moje hobby, jednak nie wiąże z tym przyszłość. Fotografia jest bardzo ciekawa, ponieważ dzięki niej można uchwycić momenty, które chce się zapamiętać na całe życie. Jestem początkująca, więc proszę o wyrozumiałość, ponieważ moje zdjęcia nie są jakieś perfekcyjne. Dziś zamieszczę kilka z ciekawych miejsc, w których byłam i liczę na szczere komentarze.


Atomium, Bruksela, Belgia

Morze Północne, Belgia

Praga, Czechy

Kopalnia złota w Złotym Stoku

5 komentarzy:

  1. niesamowite zdjęcia ^_^ #cud #miód #malina

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia bardzo piękne, ja również uwielbiam fotografię i od początku października będę uczestniczyć na zajęcia fotograficzne w szkole, więc nie mogę się już doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia. Pozdrawiam i zapraszam do mnie! http://tinitynkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. super zdjęcia *.* Ja też się interesuje fotografią :) Ale niestety nie mam takiego sprzętu :( ale mam nadzieję, że będę go miała ;)

    OdpowiedzUsuń